همبسته گی با زنان افغانستان در شهر وانکوور
امان معاشر خبرنگار آزاد امان معاشر خبرنگار آزاد

نماینده گان عده ی از سازمانهای اجتماعی شهر وانکوور کانادا طی گرد همایی شانداری با زنان افغانستان اظهار همبسته گی نمودند .

این گرد همایی  19 ماه جون در تالارUnitarian Sanctuary واقع در غرب وانکوور به ابتکار ساز مان ضد جنگ ٍٍُSTOPWAR   وانكوور وفعالين دفاع از حقوق زنان  ومدافع صلح کانادا  بر گذار گردید.

 در این محفل  خانمها پروین (اشرفی) ،  مارخ  وخانم سوزنه نمایده گان  سازمان ضد جنگ  و مدافع حقون زنان هر کدام با صحبت های  در رابطه به وضع زنان شرق میانه وبه خصوص زنان و کودکان افغانستان  در طول سالهای جنگ و بعد از ورود نیرو های ناتو در افغانستان،  آنرا  نگران کننده در حیات زنان وکودکان  خواندند.

سپس  عکس های را که از طرف سازمان جمعت انقلابی زنان افغانستان (راوا)در طول سالهای جنگ  از حیات دلخراش زنان وکودکان افغانستان مستند گرفته شده بود از طریق کمپیوتر بر پرده فلم به تماشاه گذاشته شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

صحبت کننده گان این محفل از حامیان جنگ تقاضا نمودند . تا  آتش جنگ  را خاموش نموده متوجه حیات رقت بار زنان جهان به خصوص زنان و کودکان  بلا کشیده وغمدیده افغانستان گردند.

خانم پروین( اشرفی) یکی از فعالین این محفل  گفت !( پول  از مدرک فروش تکتها ویکمقدار پول جمع شده به مقصد کمک به زنان وکودکان افغانستان ارسال خواهد شد.)

محفل با اجرای کنسرت و صرف عصریه پایان یافت.


June 23rd, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها